fredag 18 april 2014

själva ägget liksom.

Det är svårt att köpa påskpresent till en NÖRD som vet preciiiiiis vad han vill ha av varje sort. Och det är svårt att hålla sig till rätt prisklass också.
Jag har letat runt som en tok, men kommit på att jag
1. köper nåt onödigt
och
2. att jag inte vet säkert att du blir glad för det
eller
3. är ute för sent och inte hinner få det jag beställer om jag beställer nåt.

Så i ditt påskägg ligger ett löfte.

Nästa gång du säger "Wow!" eller "Den önskar jag mig!" eller "En sån vill jag ha!" om NÅNTING ALLS i påskäggs-prisklass - så köper jag det. Där och då. Din önskan är min lag och jag vill göra dig glad på alla sätt jag kan och ibland... kan jag inte komma på nåt alls.

Men du fick godis.

Och en skattjakt.

Och en påskäggs-blogg.

Och ett löfte.

Det är ju inte fy skam det heller. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar